سرپرست ارشاد لرستان برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی را موجب ترویج و تقویت فرهنگ کتابخوانی در جامعه دانست و گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی یکی‌ از روش‌های ترویج کتابخوانی است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوانان با حضور مربیان و تسهیل‌گران ترویج کتابخوانی در خرم‌آباد و در سالن مهمان‌سرای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد.
در این کارگاه که با همت معاونت فرهنگی و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، یزدان‌پور و شهدادی طی ١٦ ساعت آموزش، آخرین متدهای کتابخوانی را برای تسهیل‌گران و مربیان استانی تشریح کردند.

در این کارگاه که با مشارکت بیش‌ از ٣٠ تن از مربیان استانی و مؤسسات فرهنگی استان برگزار شد، نحوه راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی، نحوه مستندسازی و ثبت باشگاه مورد بحث و آموزش قرار گرفت.

احمدحسین فتایی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن بازدید از این کارگاه، وجود چنین کارگاه‌هایی را موجب ترویج و تقویت فرهنگ کتابخوانی در جامعه دانست و گفت:  جام باشگاه‌های کتابخوانی یکی‌ از روش‌های ترویج کتابخوانی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.