نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مهاجرن معکوس کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، عباس گودرزی در جلسه هم اندیشی دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهرستان بروجرد، اظهارکرد: پس از وقوع سیل اخیر که اتفاق افتاد ۱۰نماینده مجلس و براساس ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را برعلیه وزیر و وزارت نیرو مطرح کرده‌ایم که پس از جمع بندی در کمیسیون عمران به صحن مجلس آمده و پس از آن به قوه قضاییه ارجاع داده خواهد شد.
وی تصریح کرد: براساس این ماده قانونی در صورتی‌که نمایندگان شکایتی را علیه وزارتخانه‌ای مطرح کنند وزیر مربوطه باید به کمیسیون تخصصی مجلس پاسخگو باشد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است کم کاری‌ها به یک دوره وزارتخانه برنگردد اما آنچه عیان است در حق شهرستان بروجرد نه تنها کوتاهی بلکه ظلم شده است.
گودرزی اضافه کرد: در سال‌های گذشته و با وجود فراوانی اعتبارات پروژه‌های زیرساختی ما پیشرفت لاک پشتی داشته که باید از این جهت متاسف باشیم.
وی بیان کرد: با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند برگزاری جلسه تعامل، طرح سوال و استیضاح می‌کوشیم مطالبات مردم را پیگیری کنیم و برای تحقق این مهم کوتاه نمی‌آییم. 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اظهارکرد: البته امیدواریم نتیجه لازم به دست آید.
گودرزی تصریح کرد: عده‌ای می خواهند اینگونه القا کنند که جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده است 
در حالی‌که بن بست در نگاه و قلب ما است.
وی خاطرنشان کرد: وظایف نمایندگان پیگیری برای اجرای پروژه و مطالبات مردم است.
نماینده مردم اضافه کرد: باید براساس میزان پیگیری عملکرد نمایندگان را ارزیابی کرد ارزیابی عملکرد مدیران بسته به میزان کار اجرایی آنها است.
گودرزی با بیان اینکه  پیگیری شاه کلید حل مشکلات است، افزود: در طول سپری شده ۴۰ سال از انقلاب خدمات فراوانی به شهروندان در شهرها و روستاها ارائه شده که با قبل از آن قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: منطقه گردشگری ونایی یک منطقه نمونه ایت که باید تدبیر لازم برای حل مشکلات آن اندیشیده شود.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: مهاجرت معکوس نتیجه‌اش کاهش آسیب‌هایی اجتماعی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.