رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: فعالان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی تا جمعه هفته جاری در الیگودرز حضور دارند و پس از آن راهی شهرستان پلدختر و معمولان خواهند شد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، داریوش جاوید با اعلام این خبر، اظهار کرد : تأکید رئیس هیئت‌ مؤسس و امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک به مردم و محرومیت‌زدایی از مناطق حادثه‌دیده، کم‌برخوردار، مساعدت و یاری معاونت علوم پزشکی، عزم ما را در قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به هموطنان‌مان جزم کرد.
وی اضافه کرد: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در مأموریت محوله با همکاری بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)و با پشتیبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی و دامپزشکی در حال خدمات‌رسانی به صورت کاملاً رایگان به هموطنانمان است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: برای نخستین‌بار در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در طرح قرارگاه جهادی، کمیته سلامت به‌منظور بهره‌گیری از دانش پزشکان متخصص و سهولت درمان، برقراری ارتباط از طریق « تله مدیسین» و ویدئوکنفرانس را در دستور کار خود قرار داد. این ارتباط بین پزشکان متخصص بیمارستان فرهیختگان و پزشکان و بیماران روستاهای الیگودرز برقرار است.
جاوید اضافه کرد: قرارگاه جهادی که از ۲۳ تیرماه جاری در مناطق محروم الیگودرز مستقر شده است تا روز جمعه هفته جاری در آنجا حضور دارند و پس از آن راهی شهرستان پلدختر و معمولان خواهند شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: از مساعدت‌های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کمال تشکر را دارم و مردم این مناطق اکثراً از دریافت کمک‌های پزشکی قرارگاه جهادی دانشگاه راضی و خشنودند و این فعالیت‌ها رضایت خاطر آنان را فراهم کرده است.
جاوید ادامه داد: اقدامات خداپسندانه قرارگاه جهادی علاوه بر رضایت خداوند موجب دلگرمی و رضایت محرومان و نیازمندان جامعه شده و این بهترین راه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.