رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا یا یک رقابت بین‌المللی را در لرستان برگزار می‌کنیم.

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: لرستان برای نخستین بار میزبان رقابت‌های قهرمانی کشور شده و خیلی خوشحالیم میزبانی را به استانی دادیم که همیشه در دوومیدانی خوب بوده است.

وی ادامه داد: فدراسیون هم کمک‌هایی برای میزبانی انجام داد که مسابقات با شرایط بهتری برگزار شود.

کیهانی با بیان اینکه لرستان جزو استان‌های برخوردار در دوومیدانی کشور است، تصریح کرد: اینجا پیست، سالن و زمین تخصصی پرتاب‌ها داریم که همه حول و حوش شهر خرم‌آباد است و کمتر استانی با این شرایط داریم.

رئیس فدراسیون بیان کرد: بروجرد دیگر شهر دوومیدانی‌خیز لرستان هم شرایط خوبی دارد و اگر پیست آنجا را اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کمک کنند ما هم پیگیری می‌کنیم که تارتان شود.

وی با بیان اینکه سطح رقابت‌ها خوب است، به نتایج میزبان اشاره کرد و افزود: کار لرستان در بخش بانوان تازه شروع شده و نتایج خوبی تاکنون گرفته‌اند و با توجه به شور و شوق ایجاد شده بدون شک در آینده از لرستان چند نفر عضو تیم ملی خواهیم داشت.

کیهانی در خصوص وعده میزبانی لرستان در رقابت‌های داخل سالن توسط وزیر ورزش و جوانان، تاکید کرد: پیرو این وعده که البته پیشنهاد خودم نیز بود، کمک می‌کنیم که مسابقات قهرمانی آسیا یا یک رقابت بین‌المللی را در لرستان برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه از میزبانی لرستان رضایت کامل داریم، افزود: از اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوومیدانی لرستان برای فراهم کردن شرایط مطلوب میزبانی تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.