سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پرداخت اعتبار بخش زنان و گسترش اورژانس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد خبرداد.
 
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر محمدرضا نیکبخت در نشست بررسی وضعیت مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد با بیان اینکه اعتبار لازم برای ساخت و تجهیز بخش زنان و زایمان و گسترش اورژانس این مرکز پرداخت می‌شود، افزود: برای ساخت و تکمیل این دو پروژه 15 میلیارد ریال در اختیار رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی قرار خواهد گرفت. وی افزود: این روند با نظارت دفتر فنی دانشگاه انجام خواهد شد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به نیاز مبرم این مرکز به یک اورژانس مجهز در فضایی مناسب، تأکید کرد: مدیر دفتر حوزه ریاست و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه طی روزهای آینده نقشه ساخت ساختمان اورژانس را آماده و به مدیریت بحران استانداری ارسال کنند.
 
نیکبخت با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل اعتبارات بحران استان تأمین خواهد شد، تصریح کرد: اعتبارات لازم برای راه‌اندازی سیستم دیجیتال آنلاین آماری مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی اختصاص خواهد یافت.
 
وی اضافه کرد: بخش‌های داروخانه، رادیولوژی و آزمایشگاه پر درآمدترین بخش‌های مراکز درمانی هستند، اظهار کرد: رئیس و تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد برای ساماندهی و افزایش بازدهی این بخش‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: مراکز درمانی قلب سیستم بهداشت و درمان و عمده درآمدها را حاصل می‌کنند که باید با مدیریت هزینه‌های اضافه، درآمدزایی این مراکز را افزایش دهیم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.