رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت در استان لرستان از کشف جسد غرق‌شده رئیس سابق هیات کوهنوردی این شهرستان پس از ۸ روز در رودخانه سیمره خبرداد.

محمدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر گفت: پس از گذشت 8 روز و تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی و مردمی و با تلاش یک تیم غواصی که از استان کرج به این شهرستان اعزام شدند، جسد غرق‌شده رئیس سابق هیات کوهنوردی کوهدشت در رودخانه سیمره پیدا شد.
 
وی افزود: جسد سیدرضا نقوی رئیس سابق هیات کوهنوردی کوهدشت در یک کیلومتری محل غرق‌شدگی مشاهده و از رودخانه سیمره توسط غواصان از آب بیرون کشیده شد.
 
حسینی افزود: در ساعات اولیه روز حادثه تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت به‌ همراه نیرو‌های مردمی به‌صورت شبانه‌روزی اقدام به جست‌وجوی جسد فرد غرق‌شده کردند، اما طغیان رودخانه سیمره و گل‌آلود بودن آب آن عملیات جست‌وجو را دشوار کرده‌بود و با تلاش آنان جسد رئیس سابق هیئت کوهنوردی این شهرستان پیدا نشد.
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت عنوان کرد: در هشت روز اخیر یک تیم غواصی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان دورود و هم‌چنین بهمن پرورش یکی از غواصان بین‌المللی به منطقه شیرز اعزام شده‌بودند تا عملیات جست‌وجو برای یافتن جسد غرق‌شده رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت را بتوانند با قدرت و سرعت بیش‌تری پیگیری کنند.

وی ادامه داد:

وی در ادامه گفت: جستجوها توسط نیروهای محلی، امدادی و غواصان نیز برای یافتن جسد جوان 25 ساله به نام سامان محمدی اهل روستای شیراوند از توابع شهرستان کوهدشت که ساعت 12ظهر یکشنبه- 29 اردیبهشت‌ماه- برای شنا به رودخانه سیمره رفته بود همچنان ادامه دارد و امیدواریم هرچه زودتر پیکر این جوان پیدا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.