به گزارش ایرنا، اسد عبدالهی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بحران خرم آباد در محل سالن جلسات فرمانداری اظهارداشت: علاوه بر این خسارات، درآمد قابل توجه حاصل از سفرهای نوروزی را نیز از دست دادیم. .
عبدالهی با اشاره به آغاز پرداخت کمک های نقدی به سیل زدگان خرم آباد بیان کرد: از امروز پرداخت کمک های نقدی به خسارت دیدگان سیل در خرم آباد آغاز شده که این مسئله تا زمان جبران خسارات ناشی از این حادثه در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: مسئله ای که بسیار اهمیت دارد لزوم آمادگی در برابر بحران احتمالی هفته های آینده یعنی خطر آتش سوزی جنگل ها و مراتع است.
فرماندار خرم آباد اضافه کرد: البنه در سالیان اخیر 2 عامل مهم موجب کاهش بروز این حوادث در استان شده است که یکی از این عوامل آگاهی عمومی جامعه نسبت به اهمیت حفظ و مراقبت محیط زیست است.
وی عامل دیگر را افزایش ماشین آلات و امکانات مبارزه با آتش سوزی دانست و ادامه داد: اخیرا نیز به این تجهیزات دستگاه های دمنده آتش نیز اضافه شده است.
عبدالهی مشکلات روحی ناشی از وقوع سیل را یکی از آسیب های مهم در زمان پس از حادثه دانست و اظهار داشت: امیدوارم این خصلت مردم لر که برای مسائل مالی ارزش زیادی قائل نیستند در این روزها به کمک مدیریت بحران بیاید تا شاهد کمترین آسیب های روحی و روانی در اثر این حادثه در استان باشیم.
7264/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.