به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم ولیزاده روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری افزود: در سطح کلان کشور برای مناطق سیلزده به طور ویژه قرارگاه بازسازی و نوسازی تشکیل شد و کمیته ای از این نوسازی و بازسازی اجتماعی، بهداشتی و مشارکت های مردمی است.
وی اظهار داشت: در این راستا با پیگیری ها و مطالعات انجام شده اعتباری دریافت شده و بخشی در اختیار آموزش و پرورش برای رسیدگی به وضعیت روحی، روانی، بهداشت فردی دانش آموزان مناطق سیلزده به ویژه پلدختر ومعمولان قرار می گیرد.
ولیزاده ادامه داد: اعتباری نیز در اختیار سازمان بهزیستی برای تقویت اورژانس اجتماعی و حضور مددکاران و روانشناسان در این مناطق قرار خواهد گرفت.
وی افزود: در زمینه پوشش تحصیلی پیش دبستانی در سطح استان به دلیل برگزاری این دوره توسط برخی دستگاه های فرهنگی آمار دقیقی در اختیار نیست.
معاون استاندار لرستان اظهار داشت: در این راستا تا تیرماه آمار دقیقی از پوشش تحصیلی پیش دبستانی استان در مدارس و مناطق تهیه شود.
وی ادامه داد: از محل اعتبارات اجتماعی وزارت کشور اعتباری برای مناطق کمتر برخوردار در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: آموزش و پرورش مالک مدارس است و درصورتیکه سایر دستگاه های اجرایی از مدارس مازاد استفاده می کنند باید با هماهنگی و رضایت اموزش و پرورش باشد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.