به گزارش ایرنا سید محمد موحدپور شامگاه امروز در اولین جلسه کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد گفت: مهمترین وظیفه ما در حال حاضرامیددادن به مردم است البته در کنار این مسئله میبایست لطمات و خسارات وارده را بدرستی اطلاع رسانی کنیم.
وی با بیان اینکه صحنه های بسیار زیبایی نیز در جریان این حوادث اتفاق میفتند افزود: جلوه های بی نظیری از همدلی و مشارکت مردم و مسئولان در استان شکل گرفته که اینها را باید به همگان نشان داد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان نیز در این جلسه گفت: اکنون سیل فروکش کرده اما مشکلات آن آغاز شده لذا باید از توان رسانه ها به نحو احسن استفاده کنیم.
بهرام رشیدی نیا اظهار داشت: از آن شتاب پرهیجان سیل بیرون آمده ایم، در آن زمان تنها خبر رسانی بود و خیلی فرصت برای تحلیل و یادداشت نبود اما اکنون باید در حوزه فرهنگ سازی فعالیت خود را آغاز کنیم.
وی با بیان اینکه دولت و نیروهای جهادی از یکدیگر جدا نیستند اظهار داشت: در طول این مدت شاهد زحمات و همکاری بی نظیر دولت و گروه های جهادی بودیم البته رسانه های معاند در تلاشند تا در این میان فاصله ایجاد کنند اما با اطلاع رسانی شفاف و هماهنگ شده هرگز این مسئله محقق نخواهد شد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.