در ادامه این مطلب آمده است: این روزها اردیبهشت با تمام زیبایی اش، مخملکوه با جامه مخملینش، سپیدکوه با شکوه همیشگی اش و اردیبهشت دیدنی اش که جامه سبز بر تن کرده دیدنی نیست. این روزها خانه های حاشیه رودخانه خرم آباد به واسطه سیل نه خرم هستند و نه آباد.
این روزها کوچه های حاشیه رود هنوز طراوت اردیبهشتی به خود نگرفته اند.
شهردار عزیزم!
می دانم نسبت به شهرم دغدغه داری و آبادانی اش را دوست داری. می دانم و آن را بارها شاهد بوده ام برای رونق و بهبود مبلمان شهرم چه تلاش ها که نکرده ای.
شهردار گرامی !
اما این روزها شهر مهیای نکوداشت نیست، میزان خرابی های زیرساختی شهر مثل پلها، خیابان ها، فضای سبز و دیگر امکان خراب شده در سیل آغازین روزهای فروردین ماه بیشتر از آن است که تصورش کنی.
شهردار عزیزم!
این را هم درک می کنم که شهر باید زنده باشد و زندگی در آن جریان داشته باشد و شادمانی و نکوداشت لازمه یک شهر پویا و زنده است و این حرکت به جای خود نیکو و ارزشمند است این شادمانی را بگذار برای وقتی دیگر و شادمانی دیگری به مردم شهرم هدیه بده.
شهردار گرامی !
از تو نمی خواهم هزینه آیین نکوداشت خرم آباد را به سیل زدگان دیگر نقاط استان یا کشورم اختصاص بده.
خواهش من این است هزینه آئین نکوداشت خرم آباد را صرف بازسازی پل تخریب شده اناری یا پل بهداری شهرستان خرم آباد کنید و با تابلوی در کنار این پل ها بنویسید هزینه ساخت و بازسازی این پل ها از هزینه آیین نکوداشت خرم آباد پرداخت شده است.
شهردار گرامی!
شک ندارم نام شما با این حرکت در زمره ماندگاران حوزه شهری خواهد ماند و خرم آباد نام نیکوی تو را از یاد نخواهد برد.
منبع: پایگاه خبری - تحلیلی سنگ نوشته
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.