به گزارش ایرنا، نادیا امرایی روز سه شنبه در نشست کارگروه مدیریت پسماند پلدختراظهار داشت: زباله های حاشیه رودخانه کشکان و جاده ها چهره ناخوشایندی دارد که باید توسط دهیاران جمع آوری و امحاء شود.
وی افزود: شهرداری های پلدختر و معمولان تا 28 اسفندماه جاری نسبت به جمع آوری زباله ها و پاکسازی شهرها از زباله اقدام کنند.
معاون فرماندار پلدختر بیان کرد: با توجه به این که رها سازی ماهیان قرمز در تالاب ها برای سایر آبزیان مضر است شهرداری مکانی را تعیین کرده تا مردم ماهیان تزیینی ایام نوروز را در آنجا رها کنند.
امرایی وظیفه و رسالت اداره محیط زیست در حفظ و حراست از طبیعت را مهم و سنگین دانست و ادامه داد: اداره محیط زیست با همکاری شهرداری پاکت های پلاستیکی را در روز 13 فروردین ماه روز آشتی مردم با طبیعت بین شهروندان توزیع کند تا از ریختن زباله ها در داخل مراتع جلوگیری شود.
وی با تاکید براینکه رسانه ها در ارتقاء دانش محیط زیستی درجامعه نقش موثری دارند، اضافه کرد: رسانه ظرفیت و پتانسیل مطلوب و مناسبی در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم و شهروندان در راستای فرهنگ سازی و جلوگیری از ریختن زباله و حفظ محیط زیست است که باید از آن استفاده شود.
6060/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.