به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: کسانی که تخلف می کنند باید جریمه و مجازات شوند و هیچ کس نباید سفارش افراد متخلف را انجام دهد.
وی اظهار داشت: افزایش بی رویه قیمت ها باید کنترل شود و این مهم با نظارت جدی تعزیرات حکومتی امکان پذیر است.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: این نهاد انقلابی برای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاسیس شد و باید در خدمت این عزیزان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی به خاطر فداکاری و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان است و امروز باید قدردان زحمات آنها باشیم.
وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی مساجد با هدف ترویج فرهنگ دینی و تقویت باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان تاسیس و هیات امنا، امام جماعت و پایگاه های مقاومت در مساجد باید زمینه های حضور این قشر از جامعه را در این اماکن فراهم کنند.
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف دولت در شرایط مختلف کشور در تریبون نماز جمعه بیان می شود، گفت: رئیس جمهوری در سفرهای استانی با فقرا و حاشیه نشینان شهرها نیز گفت و گو کند و از مشکلات معیشتی و اشتغال آنها نیز با خبر شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: رئیس جمهور در سفرهای خود با مسئولان ادارات و علما و روحانیون جلسه برگزار می کند ولی با کارگران و رانندگان تاکسی و دیگر اقشار جامعه دیدار و گفت وگو ندارد.
وی اظهار داشت: امروز مشکل کشور ما فضای مجازی و کنسرت نیست و دولت باید مدیریت خود را در زمینه برطرف کردن مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را تقویت کند.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.