به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی ظهر یکشنبه در دیدار بانوان ادارات شهرستان درفرمانداری بروجرد افزود: بخشی از مشکلات را می توان در شهرستان و استان حل کرد که باید اهدافی در این نشست مشخص و برای اجرایی شدن آنها برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
وی بیان کرد: برای محقق شدن اهداف باید سلیقه ها با هم تجمیع شوند و از ظرفیت های مختلف استفاده کرد تا بتوان خروجی مناسب داشت و برنامه های مد نظر به مرحله اجرایی شدن برسد.
به گفته وی اعتبارات شهرستان بسیار اندک است و می توان در این راستا برای اجرای برنامه ها از کمک خیرین و ظرفیت های موجود استفاده کرد.
فرماندار بروجرد اضافه کرد: امسال190 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان اختصاص یافت که 42 درصد از این مبلغ تخصیص داده شده است.
رحیمی ادامه داد: صنایع بروجرد در سال های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و با سرمایه گذارها نیز بد رفتار شده و تعدادی از واحدهای صنعتی تعطیل و کارگران بسیاری بیکار شده اند.
وی با اشاره به لزوم حل مشکلات شهرداری بروجرد گفت: مشکلات شهرداری با رفتار نامناسب و بدرفتاری حل نمی شود و عده ای در این میان کارگران را تحریک می کنند که می شود با ایجاد درآمدزایی و برنامه ریزی لازم مشکلات این دستگاه خدمات رسان را حل کرد.
معاون استاندار لرستان افزود: هر کسی به تنوع و شادی نیاز دارد و در صورتی که کنسرت ویژه بانوان در چارچوب قانون و صدور مجوز باشد مشکلی ندارد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.