به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری لرستان احمد مرادپور در آیین گرامیداشت روز مهندس افزود: موضوع بازآفرینی شهری یک فرصت است که باید برای بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکن شهری به درستی استفاده شود.
وی اظهار داشت: تهیه نقشه بازآفرینی شهری آماده شده که در فاز نخست احداث بیش از چهار هزار واحد طراحی شده اما هیچ گونه محدودیتی برای افزایش این سهمیه وجود ندارد.
وی با تبریک روز مهندس اضافه کرد: بیشترین احترام استاندار به پیمانکاران و مهندسین بوده که نسبت به گذشته قابل قیاس نیست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: مدیریت ارشد استان علیرغم محدودیت های منابع برای توسعه، تمام تلاش خود را بکار گرفته و با جدیت پیگیر 125پروژه کلیدی و شاخص است.
مرادپور پیشرفت این طرح ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ایستگاههای پمپاژ آب کشاورزی از مهمترین این طرح ها و از دهه 80 نیمه تمام بوده اند که تکمیل شده و آماده بهره برداری هستند.
وی همچنین با اشاره به وقوع سیلاب بهمن ماه در خرم آباد اضافه کرد: مهندسان باید انتقاد مهندسی داشته باشند و اظهار نظر آنان بر مبنای علمی و با عدد و رقم باشد.
مرادپور از برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی مهندسان در خصوص سیل خرم آباد انتقاد کرد و ادامه داد: سیل های اخیر لرستان تا خوزستان و سد کرخه را در برگرفته و حدود 10 میلیارد ریال خسارت به لرستان وارد کرده است.
7269/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.