عضو شورای شهر خرم آباد در دیدار با مردم برخی محلات از کم کاری و ضعف مدیریت شهرداران برخی مناطق این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، زهرا نظری در دیدار با برخی از مردم مطالبه‌گر خرم آباد گفت: خوشحالم که مردم ما زحمت کشیده و پیگیر مطالبات خود از مدیریت شهری بوده و این یک پدیده خوب است.

وی افزود: افراد باید با تعامل سازنده، مطالبات واقعی خود را به خواست عمومی تبدیل کنند. روحیه مطالب‌گری و پرسشگری و تفکر انتقادی معلول اراده شهروندان است و نهادهای مسئول را وادار به واکنش منطقی و پاسخگویی می‌کند. همه مردم کاملا حق دارند در بیان مطالبات خود پیگیر باشند و ما نمایندگان مردم باید با جدیت پیگیر مطالبات مردم باشیم.

وی با قدر دانی از حضور مردم منطقه کریم خان زند و پشت بازار در پیگیری مشکلات این منطقه که سالهاست همچنان مهجور مانده از مدیریت شهری خواستار توجه جدی به رفع این مشکلات شد.  
 
وی ادامه داد: وضعیت نامناسب تنظیف شهر خرم آباد، از جمله مواردی است که در افزایش نارضایتی عمومی و مراجعات مردمی نقش بسزایی داشته و دارد. لذا از شهردار خرم‌آباد می‌خواهم در روند تغییر مدیریت شهرداری مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه که دارای عملکرد ضعیفی هستند، تسریع کند.
 
وی با انتقاد از برخی مشکلات حاد و کاملا ملموس مدیریت شهری در نارضایتی شدید مردم از برخی کم کاری های شهرداری های مناطق مختلف شهر خرم آباد از شهردار و قائم مقام شهرداری به صورت ویژه خواستار برخورد با مدیران ضعیف و بهبود شرایط موجود شد.
 
وی افزود: بین اعضای شورای شهر خرم آباد هیچ جنگ قدرتی نیست و از تمام خواسته‌های شخصی خود گذشته و به فکر منافع عمومی و اجتماعی مردم هستیم و حب قدرت نداشته ونداریم .  
 
وی افزود : اگر کسی دنبال منافع شخصی و قدرت‌طلبی باشد به طور قطع به یقین از چشم تیز‌بین مردم دور نخواهد ماند و مردم بهترین قاضی برای قضاوت عملکرد ما خواهند بود و شما ببینید چه کسانی دنبال منافع شخصی و قدرت‌طلبی  هستند مردم خیلی خوب  همه چیز را می دانند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.