به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام کاظم تیموری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت:مسوولان در این روزهای پایانی سال برای آرامش مردم که توان خرید را داشته باشند قیمت کالاهای اساسی را در بازار کنترل کنند تا افزایش قیمت صورت نگیرد و مردم بتواننداقلام و اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند.
وی به مناسبت های هفته اشاره کردو با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از انسان های کاملی است که خداوند برای او جایگاه ویژه ای قرارداده که به واسطه آن الگوی کامل اخلاقی ، رفتاری در مباحثی مانند دینداری ، همسرداری، فرزندپروری، میهمان داری و دفاع از ولایت برای زنان مسلمان باشد.
امام جمعه موقت پلدختر با گرامیداشت روز زن ومقام مادرگفت:مادران باید برای تربیت فرزندان خود حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند و فرزندان خود را به بهترین شیوه در زمینه های گوناگون تربیتی پرورش دهند.
حجت الاسلام تیموری به چهارشنبه 18 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره و با تبریک این روز به تلاشگران این عرصه افزود:از دیدگاه آیات و روایات کارپرورش و تربیت انسان مشخص و نقش امور تربیتی در رشد اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان قابل توجه است.
امام جمعه موقت پلدختر گفت:فضای جمهوری اسلامی فرصت مناسبی فراهم کرده تا مسلمانان فرزندان خود را به طرز شایسته ای تربیت و تحویل جامعه دهند و حوزه علمیه شهرستان پلدختر هم اکنون در این راستا از کسانی که علاقه مند به تحصیل علوم دینی هستند می توانند ثبت نام کنند.
/6060 7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.