به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری لرستان در آیین کلنگ زنی این طرح، افزود: اجرای این طرح به واسطه باغهای میوه ای که در منطقه وجود دارد می تواند در رونق تولید و اشتغال شهرستان اثرگذار باشد.
محمدحسین جناب عنوان کرد: امسال یکهزار و 400 طرح در لرستان با مبلغ هزار میلیارد و 870 میلیون ریال در لرستان اجرا شد که با توجه به رصد و نظارت مستمری که وجود داشته 90 درصد این طرح ها به ثمر نشسته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز در این آیین با اشاره به اینکه چنین طرح هایی به واسطه اشتغال روستایی و عشایری تسهیلات دریافت کرده اند، اظهار داشت: امسال استان لرستان توانست از سهم اولیه یکهزار و 268 میلیارد ریالی خود به بیش از یکهزار و 750 میلیارد ریال دست یابد.
علی آشتاب عنوان کرد: درست جذب شدن، اجرایی و عملیاتی شدن این طرح ها اقدامی بسیار ارزشمند بود که به واسطه همکاری مجموعه دستگاه های اجرایی استان حاصل شد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون این آمادگی را داریم که ضمن نظارت بر اجرایی شدن طرح های قبل، بیش از 2 هزار میلیارد و 500 میلیون ریال طرح آماده بررسی را در سیستم بانکی به محض ابلاغ آغاز مرحله دوم، ترتیب اثر دهیم.
آشتاب با اشاره به اشتغال حدود پنج هزار نفری این طرح ها در لرستان، گفت: شهرستان سلسله یکی از شهرستان های موفق در حوزه جذب تسهیلات روستایی و عشایری بوده که در مرحله نخست توانسته است چهار برابر سهمیه خود را جذب کند که این امر نشان از اراده قوی فرماندار شهرستان و همراهی مجموعه دستگاه های عامل شهرستان بوده است.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.