به گزارش خبرنگار ایرنا مرضیه قنبریان روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان بیان کرد: نظارت و کنترل سطح بازار جهت پیشگیری از تقلب ها، آسانسورها و تجهیزات بازی تا پایان سال بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه اکنون بیشترین مشکل در سطح بازار لرستان استفاده از کد استاندارد تقلبی بر روی کالاها است، اظهار داشت: در این راستا در زمینه اطلاع رسانی و بازرسی های بیشتر اقدام شده است.
قنبریان ادامه داد: اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و خبرگزاری زمینه کاهش استفاده از کد تقلبی استاندارد را افزایش می دهد.
وی افزود: نظارت بر آسانسورهای دستگاه های دولتی و بیمارستان ها به صورت جدی در حال پیگیری است چراکه فرصت داده شده روبه اتمام است و به زودی دستور قضایی برای پلمپ آنها گرفته می شود.
مدیرکل استاندارد لرستان همچنین گفت: در راستای تجهیزات بازی با هزینه این اداره کل توسط شرکت همکار بازرسی انجام می شود و نواقص موجود باید تا قبل از فصل بهره برداری و ایام نوروز برطرف و استاندارد سازی انجام شود.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان نیز گفت: فرهنگ سازی در زمینه استانداردسازی امری ضروری است چرا که این مهم با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.
محمد علیدوستی افزود: اقدامات و خدمات انجام شده در این راستا باید اطلاع رسانی شود و آموزش های لازم برای اقشار مختلف مردم ارائه شود.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.