به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی عصر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در فرمانداری بروجرد افزود: خبرنگاران رسالت خود را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و توسعه شهرستان عملیاتی کنند.
وی اظهارداشت: انتشار اخبار دقیق، صحیح و رعایت تقوا و معرفی ظرفیت های عظیم شهرستان از وظایف خبرنگاران است.
فرمانداربروجرد با اشاره به اینکه همه در برابر قانون یکسان هستیم، بیان کرد: ایران اسلامی دارای قانون اساسی خوبی است ولی به طور کامل رعایت نمی شود که این مهم باید مرتفع شود.
رحیمی اضافه کرد: امروز اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد نتیجه نبود یک برنامه ریزی مدون است که باید همه کمک کنیم کارهایمان را با برنامه ریزی پیش ببریم.
وی ادامه داد: اگر امروز شوراهای اسلامی شهردر شهرهای مختلف کشور از جمله بروجرد مشکل دارد نتیجه اختلاف سلیقه در بین اعضا و نبود یک برنامه ریزی مدون کاری است.
معاون استاندار لرستان یادآور شد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه یک هدف داریم که آن پیشرفت و تعالی انقلاب و ملت ایران است براین اساس هم باید با همدلی و همکاری و کار جهادی به این مهم دست پیدا کنیم.
رحیمی گفت: اگرامروز بروجرد در حوزه شهرداری و مدیریت شهری آن مشکلاتی دارد که نتیجه آن کاربردی نبودن شورای اسلامی شهر و اختلافات بین اعضای است.
وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور جایی برای بروز اختلافات بین اعضای شورای شهر وجود ندارد، افزود: مردم در نمایندگانی در شورای شهرانتخاب کرده تا مشکلات آنها کمتر و شهر پیشرفت کند ولی این اختلافات اعضای شورا مشکلات را بیشتر و مانع توسعه شهر شده است.
فرمانداربروجرد اظهارداشت: خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان گویای مردم باید مسئولان را رصد کرده و به آنها کمک کنند تا کارها درست انجام شود.
رحیمی بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال تضعیف نظام هستند و خبرنگاران نباید آب به آسیاب دشمن بریزند و با انتشار اخبار کذب و غیر واقعی رسانه های دشمن را تغذیه کنند.
وی اضافه کرد: برای پیشبرد کارها باید جهادی عمل کرد و با صداقت و درستی با مردم سخن گفت و این مهم رسالت کار خبرنگاران را سنگین می کند.
معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد ادامه داد: مسئولان ادارات دولتی باید تابع مقررات باشند و همواره به دنبال تحقق اهداف شبانه روزی کار جهادی انجام دهند.
رحیمی گفت: اطلاح طلب هستم و خط قرمزمن صداقت و درستی و حفظ خط قرمزهای نظام است و با منطق به دنبال تعامل سازنده با اصلاح طلبان و اصولگرایان هستم.
وی افزود: از ظرفیت خوب 2 نماینده بروجرد استفاده خواهم کرد و برای پیشرفت و توسعه شهرستان آنها را درگیر خواهم نمود.
فرماندار بروجرد بیان کرد: از روزی که به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شدم خودم را یک شهروند اهل این شهرستان می دانم و کاری به گذشته نخواهم داشت و به صورت جهادی برای پیشرفت این شهرستان تلاش و کوشش خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه جلسه که حدود 2 ساعت به طول انجامید خبرنگاران سوالات خود را از فرماندار جدید بروجرد مطرح و پاسخ هایی نیز دریافت کردند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.