به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محمد مهرافزون درآیین تودیع ومعارفه معاونان اداره آموزش و پرورش بروجرد درمحل این اداره افزود: آموزش و پرورش از جایگاه و اهمیت ویژه ای در زمینه تربیت نسل ها برخوردار است.
وی اظهار داشت: آموزش و پرورش باید فرابخشی عمل و در راستای جلب اعتماد مردم اقدام کند.
سرپرست اداره آموزش وپرورش بروجرد بیان کرد: این نهاد آموزشی باید دانش آموز محورعمل کند و فرهنگیان نیز باید به دور از جریان گرایی از به وجود آمدن هرگونه تنش و آسیب به دنبال وصول گرایی باشند.
مهر افزون با اشاره به اخذ شهریه در برخی مدارس بروجرد اضافه کرد: براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش فقط مدارس تیزهوشان، شاهد، نمونه وهیات امنایی می توانند مبالغ مشخص شده ای را از اولیا دریافت نمایند.
وی تاکید کرد: مدارس دولتی حق دریافت هیچ گونه وجهی را از دانش آموزان ندارند و درصورت دریافت شهریه واحدارزیابی عملکرد این نهاد آموزشی آماده رسیدگی به شکایات اولیا و دانش آموزان را دارد.
سرپرست اداره آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به شروع امتحانات نهایی نوبت دی ماه سال جاری ادامه داد: امتحانات نهایی پایه ی دوازدهم یا خروجی نظام جدید آموزشی (٣-٣-٣-٣) می باشد که دانش آموختگان نظام جدید برای اولین بار در امتحانات نهایی حضور می یابند.
مهرافزون گفت: این دوره با حضور یک هزار و ٣٠٠ داوطلب در چهارحوزه خواهران و برادران درحال برگزاری و مورد بازدید بازرسان سازمان سنجش نیز قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه 2حوزه تصحیح اوراق امتحان نهایی بروجرد و ناحیه یک خرم آباد در سطح استان فعال است، افزود: اوراق امتحانات نهایی شهرهای ازنا، الیگودرز، دورود، سیلاخور و اشترینان در بروجرد در حال تصحیح است.
به گزارش ایرنا در این نشست حبیب زکی زاده به عنوان معاون جدید مالی اداری آموزش و پرورش معرفی و از زحمات بهروز یاراحمدی تقدیر شد.
شهرستان بروجرد با 350 هزار جمعیت دارای 54 هزار دانش آموز است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.