به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی رحمتی در خطبه های نمازجمعه پلدختر به 17 دی سالروز کشف حجاب در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: طرح کشف حجاب یکی از برنامه های شوم رضاخان بود که با مقاومت مردم مسلمان و متدین ایران سرکوب و شکست خورد.
وی افزود: دشمن هنوز هم در اجرایی کردن این نقشه شوم و حذف حجاب در ایران اسلامی است که باید مراقب تحقق برنامه های فرهنگی و نقشه های شوم باشیم.
امام جمعه موقت پلدختر به 19 دی ماه سال 1356 سالروز قیام مردم قم علیه رژیم ستمشاهی اشاره و با گرامیداشت این روز گفت: مردم قم به همراه طلاب و روحانیون به خاطر توهین و اهانت به امام راحل در روزنامه اطلاعات آن زمان به پا خاستند و با تقدیم شهید توانستند دشمن را به عقب برانند و این امر طلیعه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.
وی 19 دی را از ایام الله دانست و افزود:دستاورد ، الگوگیری و درس های قیام 19 دی شناخت طرح و نقشه دشمن است زیرا آن زمان دشمن فهمید که امام بین مردم محبوبیت دارد و می خواست با این تحقیر این محبوبیت را از بین ببرد.
حجت الاسلام رحمتی خاطر نشان کرد: اکنون نیز دشمن محبوبیت مقام معظم رهبری نه تنها در ایران بلکه در جهان را نمی تواند ببیند بنابر این به خیال خام خود می خواهد این قرب و عزت الهی که دردل انسانهای پاک و آزاده بوجود می آید را از بین ببرد.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: بنابر این باید هوشیار ، با بصیرت باشیم تا دشمنان در اجرایی کردن تمام طرح ، دسیسه ، نقشه ها و توطئه های خود شکست بخورد.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.