به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در شهر مومن‌آباد ازنا تشکیل شد، هدف از سفر به این شهرستان را تمرکز بر مسائل و مشکلات این بخش قدیمی و تاریخی دانست و اظهار داشت: مطابق روال معمول در بخش‌های محروم استان جلساتی برگزار می‌کنیم و از قبل برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه مدیریت و عملکرد امروز ما آبروی دولت و دولت‌ها در آینده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم دولت را در میان مردم سربلند کنیم چرا ‌که ما امانت‌دار آبروی دولت‌ها و آیندگان هستیم.
استاندار لرستان تصریح کرد: مدیرانی که به هر دلیل امکان اجرای مصوبات را ندارند از ابتدا اجرایی نبودن آن را اعلام کنند تا بتوان به مردم قول درست داده شود.
وی ادامه داد: مواردی که در جلسات شورای برنامه ریزی جمع‌بندی می‌شوند باید به صورت جدی پیگیر بود تا به نتیجه برسند، چراکه مصوبات پایانی جلسه لازم‌الاجراست و هیچ بهانه‌ای برای اجرا نکردن آنها قابل پذیرش نیست.
به گفته وی نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌ها کمک کار دولت در استان بوده است و به صورت جدی در جهت رفع مشکلات و مسائل مدیریت استان را همراهی می‌کند.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.