به گزارش ایرنا، سردار مرتضی کشکولی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان که همراه با تجلیل از خادمین بسیج سپاه لرستان بود و در محل استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز عمده تلاش دشمن جنگ اقتصادی، روانی و رسانه ای است تا بعنوان راهبری ترین هدف خود روحیه انقلابی و اسلامی مردم را تضعیف کنند.
سردار کشکولی گفت: آنها می خواهند با قدرت رسانه ای و جنگ روانی که به راه می اندازند تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی را کاهش دهند و در عین حال قدرت و امنیت رژیم اشغالگر را تثبیت کنند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: برای نمایش قدرت مردم سالاری دینی رزمایش های مختلفی برگزار شده است و از جمله اینکه اجتماع 25 هزاری بسیجیان در استان برگزار شد که پیام پایداری و مقاومت ما را به دشمن نشان نشان داد.
وی با اشاره به حضور 23 هزار و 800 نفر از بسیجیان فعال دراین گردهمایی افزود: این حضور باعث آرامش خاطر مردم شد و درعین حال پیام دیگری که داشت این بود که تفکر بسیجی تلفیقی از روحیه اسلامی و انقلابی است که در همه اقشار وجود دارد .
سردار کشکولی با بیان اینکه تفکر بسیجی الگوی مورد نیاز دستگاه های اجرایی مختلف و دولتی است گفت: در دوران جنگ اقتصادی و رسانه ای به نوع مدیریت جهادی برگرفته از تفکر بسیجی باید التزام ایجاد کرد.
وی با اشاره به تجلیل از خادمین بسیج سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: علاوه بر این از تعداد 50 پاکبان شهرداری که در برگزاری اجتماع بزرگ بسیجان تلاش و همکاری داشته اند فردا تجلیل می شود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.