معاون استاندار لرستان گفت: شهرستان پلدختر استعداد بحران را دارد زیرا در خروجی آب‌های استان قرار گرفته و مستعد سیل و سیلاب است.

به گزارش ایلنا از لرستان، احمد مرادپور که امروز به اتفاق مدیرکل بحران وارد پلدختر شدند، در جلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: بحران طبیعی است و خاص کشور ما و استان ما نیست، از این رو برخورد مناسب با بحران خسارات را کاهش می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان افزود: از همه عزیزانی که دیشب زحمت کشیدند به‌ویژه فرماندار و شهردار پلدختر تشکر می‌کنم زیرا برای کاهش خسارت در این شهرستان وقت گذاشتند. پلدختر استعداد بحران را دارد زیرا در خروجی آب‌های استان قرار گرفته و مستعد سیل و سیلاب است.

مرادپور با بیان اینکه آمادگی برای مدیریت بحران مستلزم آگاهی از آسیب‌ها و ضعف‌هاست، افزود: جاده ارتباطی خرم آباد- پلدختر شب گذشته در سه نقطه به علت ریزش بسته شده بود و اگر جاده را راهداری نمی‌بست شاید خسارت جانی ایجاد می‌کرد.

وی افزود: از راهداری و پلیس راه استان در مدیریت بحران و بازگشایی جاده خرم‌آباد به پلدختر تشکر می‌کنم.

مرادپوراظهار داشت: سایت مسکن‌مهر پلدختر از حیث جانمایی و ساخت و رعایت اصول مهندسی ایراد دارد و به همین دلیل در معرض سیلاب است و با هر بارشی آب وارد منازل مردم می‌شود و طبقه‌های همکف آن نیز به جای پارکینگ به منزل تبدیل شده است. کانال مسکن‌مهر از حیث جانمایی دارای اشکال است زیرا جهت آب ۹۰ درجه تعبیه شده و خطرآفرین است و باید این مسیر اصلاح شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.