به گزارش ایرنا حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در نشست ستاد امور جوانان استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: تنها بانک ملی استان بین بانک های ملی کشور عملکرد قابل قبولی دارد و رتبه نخست را به خود اختصاص داده اما عملکرد مجموعه بانک های دیگر در لرستان قابل قبول نیست.
وی گفت: در لرستان که امر معشیتی مناسب وجود ندارد باید در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج بیشتر تلاش کرد و زمینه کاهلی بانک ها باید بررسی و پیگیری شود.
وی با اشاره به شرایط موجود اقتصادی حاکم بر استان افزود: دستگاه های اجرایی استان در خصوص برون سپاری مختار هستند اما باید از ظرفیت جوانان و مشارکت این قشر بیشتر استفاده کنند.
وی بیان کرد: در برخی موارد برون سپاری به شرکت های مشاوره ای و دستگاه های اجرایی واگذار شده اما باید سازمان مردم نهاد به دلیل اینکه تقویت شوند در این موارد حضور داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاههای اجرایی باید در برون سپاری سازمان های مردم نهاد را مدنظر قرار دهند و به سازمان های توجه شوند که در راس آنها جوانان فعال هستند.
خجسته پور افزود: انتظار داریم در کنار صدور مجوزهای لازم به امر آموزش توجه شود و اداره ورزش و جوانان لیست سازمان های مردم نهادی که توسط جوانان اداره می شود را ارایه دهد تا دستگاه برای برون سپاری اطلاعات کافی داشته باشند.
امسال 6هزارو 285 فقره تسهیلات ازدواج در این استان پرداخت شد و اکنون چهار هزار و 475 دیگر در صف دریافت این تسهیلات هستند.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.