به گزارش ایرنا، ناهید پرویزپور روز سه شنبه در دیدار از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خرم آباد افزود: علیرغم اهمیت مسایل بانوان و تاثیر آن بر اقشار مختلف جامعه اما همچنان مشکلاتی در راستای اطلاع رسانی این حوزه وجود دارد.
وی اظهار داشت: در برخی موارد مدیران و مسئولان توجهی به اطلاع رسانی در این خصوص ندارند و گاهی نیز رسانه ها به طور ویژه به مسایل زنان نمی پردازند که این موارد باید آسیب شناسی و برطرف شود.
وی تصریح کرد: دولت های یازدهم و دوازدهم اقدامات مطلوبی در حوزه بانوان داشته اند اما یکی از ضعف های موجود عدم اطلاع رسانی خدمات ارائه شده به این قشر است.
پرویزپور گفت: به همین دلیل دفتر امور بانوان استانداری، اطلاع رسانی و ارتباط با فعالان رسانه ای را در دستور کار داشته و به تازگی نیز کانال ارتباطی این حوزه در خصوص نشر اخبار ویژه بانوان در استان ایجاد و راه اندازی شده است.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان نیز گفت: این رسانه همکاری مطلوبی با حوزه بانوان داشته و تلاش می کند اخبار این بخش را به صورت ویژه و موثر انتشار دهد.
محمد علیدوستی ارتباط مسئولان با رسانه را از عوامل مهم انتشار اخبار مناسب و تاثیرگذار دانست و افزود: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و حق دارند از خدمات نظام به صورت مساوی بهره مند باشند.
وی تصریح کرد: خبر گزاری جمهوری اسلامی به عنوان صدای ملت و نظام در هنگام بروز برخی حوادث ضمن اقدام حرفه ای جهت آرامش بخشی به جامعه، در بیان واقعیات با هدف صیانت از منافع و امنیت ملی عمل می کند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.