به گزارش ایرنا سرهنگ علی حسین پازدار روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز هفته بسیج در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد اظهار داشت: مشکلات اقتصادی قابل انکار نیست اما مردم با عزت نفس مشکلات را تحمل میکنند تا انقلاب پابرجا مانده و خون شهدا پایمال نشود.
وی سپاه را دیدبان جامعه دانست و افزود: هفته بسیج فرصتی برای معرفی خدمات این نهاد به مردم کشور است و شعار امسال بسیج مظهر ایستادگی وحدت و خدمت می باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: نشست صمیمی اقشار مختلف بسیج با فرمانده سپاه لرستان به منظور هم اندیشی و اعتلای بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان روز سوم آذر در خرم آباد و پنجم آذر در سراسر استان، دیدار فرماندهان و بسیجیان با ائمه جمعه در سراسر استان، همایش تجلیل از بسیجیان مقام آور در مسابقات المپبک و پارالمپیک، همایش شکوه هجرت با موضوع تجلیل از جهادگران عرصه اقتصاد، عطرافشانی قبور شهدا در پنجشنبه همین هفته و شرکت در نماز جمعه از مهمترین برنامه های هفته بسیج می باشد.
وی ادامه داد: همایش تجلیل از خادمان بسیج، برگزاری جشنواره علم و فناوری به منظور معرفی مبتکرین بسیجی،برنامه قویترین ورزشکاران بسیجی، برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی برای خانواده ها و جوانان مناطق محروم ، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی ، برگزاری یادواره شهدای محلات و همچنین روایتگری چهل سال افتخار در مدارس، دانشگاه ها مساجد و محلات از دیگر برنامه های هفته بسیج است.
سرهنگ پازدار در ادامه به عملکرد بسیج در حوزه عمرانی اشاره کرد و گفت: 380 طرح عمرانی با مبلغ 58میلیارد ریال توسط سپاه استان اجرا شده که رقم بسیار چشمگیری است و با توام توان خود به این اقدامات در جهت خدمت رسانی به مردم ادامه خواهیم داد.
وی در خصوص اقدامات سپاه لرستان در زلزله کرمانشاه با بیان اینکه اولین استانی که به زلزله کرمانشاه ورود کرد لرستان بود افزود: در این مدت 12 روستا بازسازی شد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.