به گزارش ایرنا رحیم اردلان روز دوشنبه درنشست بودجه پیشنهادی تامین اجتماعی استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان درسالن اجتماعات تامین اجتماعی خرم آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه در کشورتدابیرلازم جهت مقابله با تحریم ها درنظر گرفته کمیته ای نیز با این نام در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شده است.
وی افزود: پس ازایجاد کمیته مقابله با تحریم ها حوزه های تخصصی فعالیت خود را انجام داده و شرایط استفاده بهینه از امکانات را فراهم می کنند.
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی ضرورت صرفه جویی در مصارف را از الویت کاری سازمان دانست و بیان کرد: نسبت به سال گذشته 14درصد مصارف این سازمان کاهش یافته که به مسئولان استان ها نیز توصیه می کنیم فعالیت های غیرضروری را کنار گذاشته و برای کاهش هزینه ها در این شرایط فعلی تلاش کنند.
اردلان اضافه کرد: درصورت همراهی مردم از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد و سازمان پویایی خواهیم شد.
وی ادامه داد: ماهانه 70هزارمیلیارد ریال میانگین پرداختی این سازمان به بیمه شدگان می باشد که بیشتر این اعتبار از طریق واحدهای اجرایی و حوزه های اقتصادی این سازمان تامین می شود.
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 300هزارمیلیارد ریال اعتبارجاری به این نهاد بیمه ای تزریق شده است، بیان کرد: در صورت پرداخت یک سوم از طلب های تامین اجتماعی وضعیت سازمان بهبود پیدا می کند.
اردلان گفت: بازسازی و نوسازی بسیاری از بیمارستان های تامین اجتماعی کشور درسال گذشته صورت گرفت و تجهیزات آنها بروز شد و تامین و تجهیزمنابع نیز در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه بودجه سال 98 استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان در این نشست جمع بندی می شود، اظهارداشت: در هفته های آینده بودجه سایراستان های کشور نیز جمع بندی خواهد شد.
7273/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.