به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار داشت: یکی از تهدیداتی که آمریکایی‌ها پس از شکست در میدان‌های سخت و تهدیدات فرهنگی، سیاسی و نظامی داشتند، تهدیدات اقتصادی است.
وی بیان کرد: اگر مسئولان جمهوری اسلامی ایران نسخه اقتصاد مقاومتی و به ‌ویژه استفاده از ظرفیت عظیم جوانان را به‌کار گیرند، دشمنان در این حربه اقتصادی نیز شکست خواهند خورد.
رییس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران تحریم های بسیاری ار پشت سرگذاشته و هر روز در برابر این تحریم های هوشمندانه ‌تر عمل کرده است.
ادیانی اضافه کرد: اگر روند اعمال تحریم ها ادامه پیدا کند مسئولان می توانند با اتکا به ظرفیت‌های درون، استفاده از نخبگان عرصه اقتصادی و ظرفیت‌های کشور را تهدید را به فرصت تبدیل کنند.
وی با اشاره به اینکه کشور در زمان جنگ نیز تحریم را تجربه کرده است، ادامه داد: در آن زمان سلاح با برد200 کیلومتر هم نداشتیم اما امروز ایران در عرصه نظامی یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیاست و تحریم سبب شکوفایی استعدادها شد.
رییس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: همچنین مردم نیز باید نسبت به خودشان مهربان باشند و از اسراف پرهیز کنند.
ادیانی یکی از راه‌ های مبارزه با تحریم دشمن را پیدا کردن روحیه قناعت مردم دانست و اضافه کرد: مردم نسبت به خرید کالاهای غیر ضروری حریص نشوند سزای گران‌فروشی نخریدن است و وقتی مردم کالایی را نخرند قیمت پایین می‌آید.
7273/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.