به گزارش ایرنا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در شورای راهبردی توسعه استان در سالن جلسات این اداره کل اظهار داشت: در گروه علمی، آموزشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی اداره کل امور مالیاتی، در گروه شرکت ها، بانک ها و بیمه ها شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شدند.
علی هادی چگنی افزود: همچنین در گروه زیربنایی و تولیدی اداره کل شیلات و در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان رتبه برتر را کسب کردند.
وی ادامه داد: اداره کل حمل و نقل و راهداری، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و سازمان تبلیغات اسلامی بیشترین رشد را نسبت به سال گذشته کسب نموده و برتر شناخته شدند.
وی بیان کرد: اداره کل امور اقتصاد و دارایی،ثبت احوال و استاندارد هم بیشترین امتیاز را در شاخص های عمومی کسب نمودند.
چگنی به دستگاه های برتر در شاخص های اختصاصی اشاره کرد و گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بخش برتر شناخته شدند.
وی همچنین گفت: فرمانداری بروجرد و فرمانداری خرم آباد به ترتیب به عنوان شهرستان های برتر و سازمان انتقال خون خرم آباد به عنوان واحد شهرستانی برتر معرفی شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان افزود: دانشگاه لرستان، بانک ملی و اداره گاز در برنامه توسعه استان برتر شدند.
هادی چگنی ادامه داد: جشنواره شهید رجایی استانی بوده و از بین ٨٠ دستگاه اجرایی استان تنها ٥٢ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته که ١٤ دستگاه اجرایی برتر شناخته شدند.
وی اضافه کرد: برخی دستگاه ها در این جشنواره شرکت نکرده و یا موفق به کسب امتیاز لازم نشده و به دلیل محدودیت نمی توانستیم بیش از سه دستگاه را انتخاب کنیم.
هادی چگنی ادامه داد: ابتدا دستگاه های اجرایی خود ارزیابی کرده و پس از آن به وزارتخانه و یا سازمان مربوطه ارسال کرده که در آنجا اصلاحاتی صورت می گیرد و برای بررسی به سازمان امور اداری استخدامی کشور ابلاغ و توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
٣٢١٠/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.