به گزارش ایرنا سرهنگ جمشید محبت خانی روز چهارشنبه در حاشیه تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: کمبود نیروی انسانی حفاظت محیط زیست در حوزه محیط بانی زیاد است.
وی اظهار داشت:از مجموع هشت هزارو500 چارت سازمانی محیط بان در سطح کشور فقط سه هزار محیط بان زحمت این حوزه را برعهده دارند.
محبت خانی ادامه داد: این افراد فراتر از شیفت های قانونی در حال خدمت هستند و در این راستا تلاش می شود که در سال جاری 300 محیط بان جذب شوند.
وی اظهار داشت: در این راستا سهمیه استان ها مشخص شده و از این مجموع 11 نفر به لرستان اعزام می شود.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: در راستای تجهیزات مدرن و خودرو و موتورسیکلت ها کمبودها با جدیت در حال پیگیری هستند.
وی افزود: در این راستا 65 دستگاه فوتون دیزلی تا پایان سال جاری به خانواده محیط بانی کشور داده می شود و موتورسیکلت های عملیاتی در سال آینده تامین خواهند شد.
محبت خانی اظهار داشت: استفاده از دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات مورد نیاز در دستور کار است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور همچنین گفت: در نامه ای از طرف ریس سازمان حفاظت محیط زیست به وزارت علوم درخواست تبدیل دانشکده محیط زیست به دانشکده محیط بانی ارائه شده است.
وی افزود: در این دانشکده دانشجوها از حوزه های مختلف تحصیل می کنند که تلاش می شود به محیط بان ها اختصاص داده شود و از اتفاقات تلخ محیط بانان با ارائه آموزش های لازم و دریافت مدارک تحصیلی مربوطه جلوگیری شود.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.