سید موسی خادمی استاندار لرستان به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت روز دوشنبه 23مهرماه پاسخگوی تلفن های مردم در شهرهای مختلف استان بود ؛ صبوری و تامل در شنیدن مشکلات شاید یکی از بارزترین خصوصیات رفتار مدیریتی استاندار لرستان بوده باشد که حتی آنجا که علی رغم دغدغه های متعدد حال نامساعد این روزهای اقتصادی و تعدد برنامه ها و جلسات ، اما اولویت را به شنیدن مردم می گذارد.
با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در جهت پاسخگویی بر خط مسئولان استان ، امروز استاندار لرستان از طریق تلفن 111 پاسخگوی مردم لرستان بود.
در این ارتباط که از ساعت 11 امروز آغاز شد، به مدت حدود 2 ساعت با حوصله به تلفن های 21 شهروند لرستانی در شهرها و روستاهای مختلف استان توسط استاندار پاسخ داده شد.
مطالبات و خواسته های مردم در این ارتباطات تلفنی در طیف متعددی در حوزه مختلف اشتغال، کشاورزی، موارد مرتبط با شهرداری، میراث فرهنگی، مدارس فرسوده، وام های مرتبط با نهادهای حمایتی اعم از بهزیستی و کمیته امداد، تسهیلات روستای و مشکلات مرتبط با حوزه آبفار بود.
استاندار لرستان با پاسخگویی به این تماس های تلفنی ، علاوه بر اینکه گروهی که به همین منظور حضور داشتند و مشخصات افراد تماس گیرنده و مشکل آنها را ثبت می کردند ؛ شخصا با مدیر و یا معاون مربوطه تماس گرفته می شد تا مشکل مطرح شده عنوان و پاسخی به شهروندی که تماس گرفته بود داده شود.
هر کدام از این تماس های تلفنی خواسته های مردم تماس گیرنده در سامانه سامد ثبت می شود تا روند پیگیری و رفع مشکل مطرح شده انجام و در موعد مقرر تعیین شده پاسخ داده می شود.
تا کنون مدیران مختلفی و معاونین استاندار از طریق تلفن 111 پاسخگوی مردم بوده اند و با توجه به اطلاع رسانی که در خصوص حضور استاندار در پاسخگویی به مردم انجام شده بود ، تعداد زیادی برای شرکت در این ارتباط تلفنی متقاضی شدند که به تعداد 21 نفر از آنها پاسخ داده شد.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.