جاسم محمدی فارسانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هزینه های سنگین درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج افزود: سه هزار بیمار صعب‌العلاج و 65 بیمار خاص تحت حمایت کمیته امداد لرستان هستند که خدمات این نهاد به‌تنهایی جوابگوی این افراد نیست.
وی تصریح کرد: از مردم و خیران انتظار داریم کمک‌های های خود برای درمان این بیماران در قالب 'طرح شفا' در اختیار بیماران قرار دهند تا روند رسیدگی به امور درمانی انان تسریع شود.
وی اضافه کرد: همچنین بیمه تکمیلی مددجویان برای کاهش پرداخت هزینه‌ها و خرید خدمات با کیفیت و متناسب آنان ارائه می‌شود که برای تامین بیمه تکمیلی 9 هزار و 200 نفر از مددجویان این نهاد 15 میلیارد ریال هزینه شده است.
محمدی فارسانی گفت: 58 هزار و 600 نفر از مددجویان دارای کارت درمانی این نهاد هستند که در پنج‌ماهه سال جاری 70میلیارد ریال برای بیمه پایه این تعداد هزینه شد.
وی افزود: پرداخت هزینه‌های دارویی، آزمایشگاه، بستری، نگهداری بیماران، کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی، ارائه خدمات به بیماران خاص و تهیه لوازم پزشکی از جمله فعالیت‌های این نهاد برای رفع مشکلات درمانی مددجویان است.
وی با بیان اینکه 330 مرکز درمانی آماده ارائه خدمات به مددجویان طرف قرارداد این نهاد هستند بیان کرد: 97 داروخانه، 45 پزشک عمومی، 75 متخصص، 11 فوق تخصص، 20 بیمارستان و 40 پارا کلینیک با این نهاد همکاری دارند.
هم اکنون 9 درصد جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری لرستان، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.