به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی درمحل بیت امام جمعه خرم آباد بیان کرد: زمانی که مردم پیشگیری نیروی انتظامی از وقوع جرم را مشاهده می کنند احساس امنیت می کنند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امتیازات و ویژگی هایی دارد که همیشه باید یادآور آنها باشیم افزود: نیروی انتظامی در عرصه های گوناگون اجتماعی قدرت نقش آفرینی دارد.
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: در ماجرای دی ماه سال گذشته کار نیروی انتظامی قابل تحسین و تقدیر بود و در مقابل آشوبگران کم نیاورد.
وی اضافه کرد: داشتن عزم راسخ و ایمان قوی برای برقراری نظم و امنیت در نیروی انتظامی وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: مجاهدت و جانفشانی نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت یکی از شاخصه های مهم نیروی انتظامی است.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی بیش از پنج هزار شهید برای برقراری نظم و امنیت تقدیم کرده که این نشانه جانفشانی ، ایثار و فداکاری مستمر در این مجموعه است.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی نگهبانان بیدار و با بصیرت هستند و دشمن و قانون شکنان را می شناسند.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تمام فعالیت های نیروی انتظامی در راستای تحقق عدالت و امنیت است.
وی افزود: نیروی انتظامی از یک سرمایه ارزشمندی به نام اعتماد عمومی و حمایت مردم برخوردار است و ارتباط صمیمی با مردم دارد.
وی با بیان اینکه نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است، ادامه داد: این سرمایه عظیمی است.
آیت الله میرعمادی گفت: امروز در شرایط تاریخی خاصی و به تعبیر مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار داریم و دشمن در کمین ماست.
وی افزود: امروز دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و نارضایتی عمومی هستند و این تحریم های اقتصادی و جنگ روانی را ادامه می دهد.
وی اظهار داشت: دشمن در میدان اجتماعی،سیاسی و نظامی شکست خورده است و تنها چیزی که به ذهن او رسیده است عرصه اقتصادی می باشد که مردم را تحت فشار قرار دهد و نارضایتی عمومی ایجاد کند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با توطئه اقتصادی دشمن است و عوامل امیدآفرین را باید تقویت و عوامل مایوس کننده را مقابله کرد.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی باید با اخلالگران و عوامل یاس و ناامیدی برخورد کند و خدمت خالصانه به مردم امید مردم را افزایش می دهد.
امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: وحدت و انسجام عمومی امید آفرینی در دل مردم ایجاد می کند.
/6060/7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.