به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان اظهار داشت: معنویت و عبودیت، قیام برای خدا، اهمیت به نماز، عزت نفس، تسلیم مطلق در برابر معشیت الهی از ویژگی های امام حسین (ع) است.
وی افزود: کاری که نشانه ذلت باشد در وجود ایشان نبود و امام حسین(ع) الگوی عزت و شرافت بود و افرادی که تمام وجودشان الهی باشد به این مقام دست می یابند.
وی روز عاشورا را روز تجلی عزت، شرافت، تسلیم در برابر خدا، عبودیت و معنویت عنوان کرد و افزود: روز عاشورا روز تقابل جنود رحمان در برابر جنود شیطان بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با بیان اینکه امروز جبهه های مقاومت اسلامی و استکبار جهانی در مقابل یکدیگر هستند بیان کرد: مقاومت اسلامی به دنبال استقلال کرامت حق و دیگری تعدی تجاوز و چپاول است، جبهه مقاومت اسلامی به رهبری ایران و دیگری به رهبری آمریکا که زراندوزان ظالمانه در یک طرف و مستضعفان عدالت خواهان و جویای انسانیت در صف مقاومت اسلامی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: حق همیشه پایدار و پیروز و گرچه باطل همیشه در ظاهر غلبه دارد اما نابودشدنی است و الگوی جبهه مقاومت امام حسین(ع) و دیگری یزید و یزیدیان است چون همان صفات و رفتار یزیدیان را ترامپ دارد بچه های مردم را از والدین جدا می کند.
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: باید راهی که امام نشان داده ادامه دهیم که راه عزت و شرافت است گرچه فشارها سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر مردم بوده اما مردم شعارشان هیهات من الذله است و دین و کرامت خود را نمی فروشند چون در جبهه مقاومت و امام حسین (ع) هستند.
وی گفت: انقلاب اسلامی از مجالس عزاداری امام حسین و مقابله با آمریکا در جنگ اقتصادی از محرم شروع شده و قطعا پیروز خواهد شد.
آیت الله میرعمادی افزود: ملتی هستیم که در تنگنا عزت را از دست نمی دهیم، دین فروشی نمی کنیم و خون شهدا را ضایع نخواهیم کرد و مانند پیام عاشورا که آزادگی و آزاد مردی، حق طلبی، عدالت ورزی، صداقت و پاکی است پیش می رویم.
3210/7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.