به گزارش روز یکشنبه ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار مدیر و معاونان ورزش و جوانان در محل بیت امام جمعه افزود: کار و تلاش موجب امیدواری می شود و وقتی فعالیت ورزشی در جامعه صورت می گیرد همه مجموعه امیدوار می شوند.
وی اظهار داشت: چنانچه هیات ها، کمیته های ورزشی و مدیران و معاونان ورزشی فعال باشند جامعه نیز بانشاط خواهد شد.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف و اولویت های ما در زمینه های مختلف از جمله ورزش، اقتصاد و سیاست پایبندی به ارزش های اسلامی است که همین امر جمهوری اسلامی را با سایر کشورها متفاوت کرده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر جامعه ورزشی به ارزش های دینی گفت: تلاش در هر زمینه ای از جمله ورزش باید با احترام به آرمان های اسلام و انقلاب صورت گیر چراکه پایبندی به این قوانین از اصول اصلی نظام اسلامی است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز گفت: قهرمانی با رعایت اخلاق ارزشمند است و خوشبختانه این امر همواره مورد توجه قرار گرفته است.
علی یاور عزیزپور افزود: تعداد عنوان های قهرمانی استان از 600 مورد در سال 95 به بیش از یکهزار و 900 عنوان در سال 96 رسیده چرا که روند روبه رشدی در حوزه های درآمدی و ساماندهی هیات های ورزشی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش وجوانان لرستان جز دستگاه های منظم در سطح استان است، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت های ورزشی، مسائل فرهنگی و اعتقادی نیز اهمیت دارد و قهرمانی در حوزه ورزش با رعایت هنجارهای اجتماعی و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه است.
51 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت می کنند که پیش بینی می شود این تعداد تا پایان امسال به 55 هزار نفر افزایش یابد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.