به گزارش ایرنا، شریف خسروی روز یکشنبه در نشست با روسای بانک های عامل شهرستان به مناسبت روز بانکداری اسلامی، اظهار داشت: بانک های عامل شهرستان باید ضمن سرعت در پرداخت و نظارت بر اجرایی شدن آن ها بنا را بر ورشکسته شدن طرح نگذارند و درخصوص تهیه وثیقه ها عادلانه رفتار کنند.
وی افزود: بانک ها به عنوان بازوی تامین اعتبار برای طرح های اقتصادی شهرستان مطرح هستند و باید بتوان از خدمات آن ها در جهت توسعه شهرستان بهره برد.
خسروی عنوان کرد: در حوزه اشتغال و تسهیلات در سطح شهرستان با وجود پرداخت 100میلیارد ریالی تسهیلات در حوزه روستایی و رتبه بالای شهرستان در استان در این زمینه انتظار همکاری بیشتری از بانک های عامل شهرستان انتظار داریم.
فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: در طرح های بالای یک میلیارد ریال اگر مشکلی وجود دارد قبل از ارجاع پرونده به دستگاه قضا حتما فرمانداری را در جریان قرار دهید تا با طرح موضوع در ستاد تسهیل استان هم بانک ها به منافع مورد نظر خود دست یابند و هم سرمایه گذار دچار مشکل نشود.
وی با تاکید بر اینکه ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه همکاری لازم را داشته باشند، عنوان کرد: متاسفانه در روزهای تعطیل خودپردازها فاقد نقدینگی بوده و پولی برای عرضه ندارند که این امر گردشگران را برای سفر به شهرستان دلسرد می کند.
خسروی افزود: ضروری است روسای بانک ها خروج خود را از شهرستان به اطلاع فرمانداری برسانند و در ایام تعطیل نیز کشیک تعیین نمایند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.