به گزارش ایرنا گودرز امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان روز چهارشنبه در آیین افتتاح همزمان این پروژه‌ها که در روستای موسی ‌آباد علیا شهرستان رومشکان برگزار شد ، اظهار داشت: رویکرد دولت تدبیر و امید آبادانی روستاها و توزیع مناسب خدمات در مناطق کمتر برخوردار بوده که در این راستا عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در خدمت‌رسانی به نقاط مختلف استان به‌ویژه مناطق محروم و روستایی رضایت بخش است.
همچنین عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در این آیین گفت: درمجموع در هفته دولت چهار پروژه مهم و زیرساختی اجرای 70کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی، نصب و راه‌اندازی باسکول پاسگاه پلیس راه و سامانه توزین در حال حرکت(Wim) شهرستان الیگودرز و اجرای ارتباط مخابراتی و شبکه بین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: امروز روکش آسفالت راه روستایی هفت روستای موسی‌آباد علیا و سفلی، شیراوند، حسین‌آباد، مهکی، آقاجان و محمدآبادگرواند در شهرستان رومشکان به طول 5.5 کیلومتر و با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال افتتاح شد.
شرفی افزود: علاوه بر این پروژه‌های خط کشی راه در 6روستا به اتمام رسیده و یک روستا نیز در دست اجرا است ضمن اینکه عملیات نصب تابلوها و علائم اطلاعاتی در یکی از روستاها انجام شده است.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.