به گزارش ایرنا، حسن عابدی عصر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قم افزود: دراین راستا باید از همه امکانات و ظرفیت های دستگاههای اجرایی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: با شروع فصل تابستان و تعطیلات دانش آموزان، باید برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه ریزی خوب و مناسبی صورت بپذیرد.
وی بر ضرورت همسویی و هماهنگی امکانات و ظرفیت های دستگاههای اجرایی برای تحقق اهداف در طرح اوقات فراغت جوانان تأکید کرد و گفت: بر اساس شاخص ها و معیارهای ارزیابی، دستگاههای برتر در طرح اوقات فراغت برگزیده و تجلیل خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه افزود: نرخ بهره مندی جوانان از برنامه های فراغت، تعداد برنامه ها، امکانات و پایگاهها، میزان تخصیص اعتبارات و استفاده از ایده های جوانان، نحوه حضور در جلسات و اجرای مصوبات و تحقق برنامه ها، سطح علمی اساتید و مدرسین، میزان کارآفرینی و مهارت افزایی و نظر گروههای بازرسی از جمله شاخص ها و معیارهای ارزیابی است.
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار قم و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.