حمید رضا کمالی عصر سه شنبه در پایان دیدار این تیم با آتلیه طهران قم در گفت وگو با ایرنا، درباره تیم آتلیه طهران قم اظهار کرد: آتلیه طهران قم، تیم خوب و با تاکتیکی است، چند سال پیش نیز با این تیم در لیگ دسته اول حضور داشتیم، خوشحال هستیم که این تیم توانست به لیگ برتر راه یابد.
وی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: لیگ برتر تازه شروع شده است و بازی های اول سخت است، از این رو ما این بازی را خیلی پرتنش به پایان رساندیم.
وی اضافه کرد: در نیمه نخست موقعیت های خوبی را داشتیم، اما نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و باعث شد ابتدا یک گل بخوریم، ولی توانستیم جبران کنیم و نیمه اول را مساوی خاتمه دهیم.
کمالی افزود: در نیمه دوم از همان جایی که نباید گل می خوردیم و بارها به بازیکنانمان گفته بودیم، گل خوردیم و با این که در نیمه دوم هم توانستیم برای بار دوم بازی را مساوی کنیم، اما نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.
سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز با بیان این که برخی از بازیکنان ما بی تجربه بودند، خاطرنشان کرد: در این مسابقه بازیکنان باتجربه ما نیز نتوانستند به خوبی از تجربه های خود استفاده کنند.
وی این پیروزی را به تیم آتلیه طهران قم و هوادارانش تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم در بازی های آینده جبران کنیم و به نتیجه های دلخواه دست یابیم.
تیم آتلیه طهران قم در نخستین دیدار خانگی در دومین هفته لیگ برتر فوتسال ایران، توانست با حساب 3 بر 2 تیم لبنیات ارژن شیراز (استان فارس) را شکست دهد.
در هفته سوم این رقابت ها، در 19 تیر ماه جاری ساعت 17 تیم آتلیه طهران قم مهمان پارسیان شهر قدس و لبنیات ارژن شیراز میزبان گیتی پسند و در 20 تیر ماه جاری ساعت 17 تیم هیات فوتبال استان قم نیز میزبان تیم تاسیسات دریایی در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان می باشند.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.