به گزارش ایرنا ، وی روز سه شنبه درسومین جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با بیان اینکه هیچ ارزشی و افتخاری بالاتر از خدمت به مردم نیست افزود: انتقادات و شکایات مردمی از دستگاه های اجرایی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدهای رئیس جمهوری بر ارتقای حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی ونیز ابلاغ دستورالعمل ها و ابلاغیه هایی در این خصوص، نظارت بر عملکرد ادارات استان جدی تر می شود.

**تقدیر از حمله موشکی سپاه به مقر گروه تروریستی داعش
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر گروه تروریستی داعش در سوریه گفت: از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله با جریان شیطانی داعش و اقدام های بسیار مهم اثرگذار بین المللی در خارج ازمرزهای کشور علیه داعش بی ریشه تشکر می کنیم و امیدواریم شاهد اضمحلال کامل داعش در منطقه باشیم.
وی با اشاره به شرایط حساس قم افزود: تامین امنیت دراین شرایط کار دشواری است ولی به واسطه هماهنگی و همکاری بین دستگاه های امنیتی، حفاظتی و اطلاعاتی استان، شاهد استمرار امنیت پایدار و مطلوب درقم هستیم.

** لزوم مشارکت عمومی در ایجاد امنیت
وی ضمن تاکید برنهادینه کردن مشارکت عمومی درایجاد امنیت گفت: تامین، حفظ و استمرار امنیت، موضوعی همگانی است که همه مردم و مسئولان به عنوان زنجیره های تامین امنیت ملی باید در این راستا نقش آفرینی کنند.
صادقی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی قم برای حفظ امنیت پایدار کنونی هستند تصریح کرد: دستگاه های استان موظف هستند در راستای تبیین سیاست ها و برنامه هایی که برای تامین و حفظ امنیت است، مشارکت جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: تصور اینکه نیروهای امنیتی تنها وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارند تصور غلطی است چرا که همه مردم و مسئولان باید در جهت تامین امنیت که لازمه شرایط روز کشور است مشارکت داشته باشند.

** تحقق اقتصاد مقاومتی در تغییر نگرش هاست
صادقی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه لازمه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مشارکت همگانی دراجرای آن است افزود: سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی تا به مطالبه عمومی و حرکت همگانی در همه بخش تبدیل نشود امکان دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی وجود نخواهد داشت.
صادقی خاطر نشان کرد: شرط تحقق اقتصاد مقاومتی و حل معضل های اجتماعی و اقتصادی کشور، تغییر نگرش به اقتصاد مقاومتی و همگانی شدن مشارکت در اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

** تقدیر از دستگاه های اجرایی و نظارت انتخابات
صادقی در ادامه با تقدیر از تعامل دستگاه های اجرایی و ستاد انتخابات در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: وجود برخی اعتراض ها در برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا به دلیل تعدد کاندیداها طبیعی است و برای حفظ حرمت کاندیداها با هماهنگی دستگاه های نظارتی کار رسیدگی به اعتراضات به خوبی انجام و با کمترین اشکالات که تاثیری بر اصل نتایج آن نداشت، انتخابات تایید شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد.

** تاکید بر حضور گسترده مردم درراهپیمایی روز جهانی قدس
استاندار قم درادامه با اشاره به درپیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس موضوع ملی و اسلامی است که امیدواریم مردم بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی این روز انزجار خود را از اشغالگریهای رژیم اسرائیل غاصب به جهان نشان دهند.

**تقدیر از مدال آور قمی
وی در بخش پایانی سخنان خود از رضا ملک زاده یکی از کارگران قم که در مسابقات جهانی در لتونی موفق به کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره شد، تقدیر کرد.
7404/ 6133/خبرنگار: محمد زمانی راد ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.