به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در این بیانیه آورده است: ملت فهیم و متدین و انقلابی ایران برای صیانت از کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و استمرار اهداف امام خمینی و حفاظت از ارزش ها و رشد و تعالی کشور با حضور خود در پای صندوق های رای بار دیگر عظمت خود را به جهانیان ثابت خواهد کرد.
بیانیه ادامه یافته است: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برنده این انتخابات رئیس جمهور همه ملت خواهد بود و مردم عزیز با توجه به ملاک های اساسی و معیارها رای خواهند داد.
این عضو جامعه مدرسین در این بیانیه اضافه کرده است: مردم در این عبادت بزرگ از هر گونه سطحی نگری خودداری خواهند کرد و توجه به این نکته را لازم می دانم که تحمیل نظر خود به افراد به هیچ وجه جایز نیست و هر کس باید با اختیار و تحقیق رای خود را به صندق بریزد. ان شاءالله در این دوره حساس برگ دیگری از افتخارات نظام رقم خواهد خورد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
/8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.