به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت الله سیدمحمد سعیدی روز پنجشنبه در آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) افزود: مردم وعده ها و برنامه های کاندیداها را می بینند و در صورتی که مغایرتی بین وعده ها و رفتار آنها مشاهده کنند، خوب به خاطر می سپارند و نسبت به این اعمال، رفتار، برنامه ها و وعده های کاندیداها واکنش نشان می دهند.
وی مهم ترین وظیفه کاندیداها و رئیس جمهوری آینده را اطاعت از ولی امر و ولی فقیه عنوان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه و تعالی کشور نگرانی ها و دغدغه هایی دارند که باید این توصیه ها، دغدغه ها و انتظارات ایشان مورد توجه کاندیداهای ریاست جمهوری باشد.
سعیدی با بیان اینکه کسی که اعتقاد به ولی عصر(عج) دارد، باید مطیع نایب او نیز باشد تاکید کرد: رئیس جمهوری باید مطیع ولی فقیه باشد و هر شعار و برنامه ای که دارد، در راستای خدمت به نظام باشد.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) گفت: مجالس و محافلی که در این ایام به نام مبارک امام زمان(عج) برگزار می شود، باید متناسب با شأن و منزلت این امام همام باشد.
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه وظیفه ما آمادگی برای ظهور امام عصر(عج) در تمام زمان هاست افزود: آنچه که در این ایام باید بسیار به آن توجه کرد، آشنا شدن با اهداف امام عصر(عج) و انتظارات و توقعات ایشان است.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.