علیرضا قاری قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به بازدید مدیران شهری از پروژه‌های بزرگ شهر اظهار داشت: این بازدید شامل پروژه‌های تقاطع سه سطحه 15 خرداد، فاز دوم آیت‌الله بروجردی، سه سطحه شهدای مدافع حرم و تونل غدیر بود.

وی بابیان اینکه فاز دوم پروژه آیت‌الله بروجردی آماده بهره‌برداری است، گفت: در حال هماهنگی هستیم تا با حضور یکی از مقامات این پروژه به بهره‌برداری برسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم بیان کرد: عملیات عمرانی تمام این پروژه‌های نام‌برده شده، تا انتهای اردیبهشت عملیات عمرانی آن‌ها به اتمام می‌رسد و به ترتیب برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح آن انجام خواهد گرفت.

قاری قرآن با اشاره به پروژه‌های جدید پیش روی شهرداری در سال 96 گفت: کارهای اولیه تقاطع غیر هم‌سطح شهرک قدس با محور آیت‌الله بروجردی انجام‌شده و تا انتهای اردیبهشت کلنگ زنی آن انجام خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه تعدادی از پروژه‌ها نیز در سال جاری تکمیل و پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام می‌رسد، افزود: تکمیل ساختمان شهردار منطقه 3 و 2 و همچنین شروع ساختمان اداری منطقه 4 و منطقه یک را در دستور کارداریم.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: سعی بر این است که مجموعه پروژه‌های باقی‌مانده تا انتهای اردیبهشت و اواسط خرداد به اتمام رسیده و به بهره‌برداری برسند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اعتبار موردنیاز برای انجام پروژه‌های پیش رو در سال 96 گفت:  حدود 1800 میلیارد تومان اعتبار عمرانی بودجه سال 96 است که از این اعتبار نزدیک به 800 میلیارد تومان آن خالص عمرانی است که به پروژه‌های کوچک و بزرگ شهری اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605723
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.