به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، محمد رضا حسنی عصر پنجشنبه در گفت و گویی با اشاره به انجام این ماموریت ها طی هشت روز گذشته افزود: از جمع این ماموریت ها 611 ماموریت ترافیکی و در مجموع به 694 مصدوم حوادث ترافیکی خدمات درمانی ارائه شد.
وی گفت : از 611 مورد ترافیکی، 80 مورد آن حوادث جاده ای بوده که به 121 مصدوم خدمات درمانی ارائه شد و 81 بیمار بد حال بعد از ارائه خدمات به مراکز درمانی استان منتقل شده اند.
حسنی اظهار داشت: طی هشت روز گذشته پنج تن فوتی در جاده ها و یک تن فوتی در شهر قم داشته ایم که به علت شدت آسیب در صحنه حادثه ، جان باختند.

** بازدید استاندار قم از سه بیمارستان شهر قم
استاندار قم روز پنجشنبه از سه بیمارستان کامکار، فرقانی و نکویی در شهر قم بازدید کرد.
سید مهدی صادقی ضمن بازدید از بخش های مختلف از جمله اورژانس، ICU و CCU سه بیمارستان کامکار، فرقانی و نکویی، از تعدادی از بیماران بستری شده در این بیمارستان ها عیادت نمود.
استاندار قم با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درماین، اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه شاهد بهبود خدمات مراکز درمانی پس از اجرای این طرح بوده ایم.
طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت سال 93 با هفت طرح و برنامه جامع شامل کاهش پرداختی مردم، ارتقای کیفیت ویزیت، ترویج زایمان طبیعی، مقیم کردن پزشکان متخصص، ارتقاء هتلینگ بیمارستان ها، اورژانس هوایی و پرداخت مبتنی بر عملکرد آغاز شد.
صادقی با بیان این که در بحث درمان هنوز تا شرایط مطلوب فاصله داریم افزود: باید فرهنگ سازی لازم در زمینه های مختلف در راستای ارتقای شاخص های سلامت و کاهش مراجعات به مراکز درمانی صورت بگیرد.

** تاکید استاندار قم بر کنترل قیمت عرضه محصولات
استاندار قم همچنین روز پنجشنبه از بخش های مختلف سردخانه میوه و مواد غذایی قائم بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند انبار و توزیع میوه در استان قم قرار گرفت.
صادقی در جریان این بازدید با اشاره به توزیع میوه و گوشت توسط دولت در ایام منتهی به سال نو و در سال 96 اظهار داشت: هدف از این امر تنظیم قیمت عرضه محصولات در بازار بوده است.
وی با تاکید بر نظارت بر عرضه محصولات غذایی در ایام عید افزود: در روزهای آتی نیز کنترل قیمت باید با جدیت پیگیری شود.
1175 / تنظیم کننده و انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.