سید وحید غیاثی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: تیم آتلیه هم اکنون با 26 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد ولی کمیته انضباطی به دلیل برخی موارد برای تیم مقاومت قرچک حکمی را صادر کرده که در صورت اجرایی شدن، ما در صدر جدول قرار می گیریم.
وی ادامه داد: روز پنجشنبه هفته جاری در اردبیل آخرین بازی خود را مقابل بهراد اردبیل انجام می دهیم و در صورت پیروزی به پلی آف صعود می کنیم و برای صعود به لیگ برتر فوتسال ایران بسیار امیدوار هستیم.
غیاثی گفت: همه بازیکنان تیم آتلیه طهران قم به جز یک بازیکن، بومی بوده و ظرفیت بسیار مناسبی برای رشد فوتسال در استان قم دارند.
وی ادامه داد: هفته گذشته در شهر مقدس قم با نتیجه قاطع 8 بر 1 از سد نماینده شیراز عبور کردیم و بازیکنان ما از نظر روحی و روانی در وضعیت مناسبی قرار دارند.
وی با اشاره به پسوند طهران در این تیم گفت: آتلیه طهران نام فعالیت اقتصادی اسپانسر تیم است و ارتباطی با استان تهران ندارد.
غیاثی همچنین خواهان حمایت مسئولان استان از تیم آتلیه طهران قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد.
تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور از 15 بازی؛ هشت برد، پنج باخت و 2 تساوی در کارنامه خود دارد و با 26 امتیاز در رده دوم قرار دارد.
تیم مقاومت قرچک با 30 امتیاز در صدر جدول است ولی به تازگی کمیته انضباطی حکمی مبنی بر تکرار برخی از دیدارهای این تیم صادر کرده که در این صورت تیم قم به رتبه اول صعود می کند.
در لیگ دسته یک تیم ها در 2 گروه 9 تیمی با هم رقابت و از هر گروه 2 تیم به پلی آف صعود می کنند و در مرحله پلی آف تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.