به گزارش ایرنا، علیرضا کبیری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از مرحله ثبت نام، آزمون کتبی 22 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود ضمن این که مقطع پیش دبستانی و اول آزمون ندارد و در 16 اردیبهشت ماه ارزیابی برای صلاحیت های شخصی و خانوادگی و استعدادهای تحصیلی صورت می گیرد.
وی افزود: ثبت‌ نام در این مجتمع به صورت الکترونیک و از طریق نشانی hodaschools.ir امکان پذیر است، ضمن این که دانش آموزان رشته معارف با معدل 19 به بالا می توانند به صورت مستقیم وارد مقاطع تحصیلی در جامعه الزهرا(س) می شوند.
به گفته وی، پیش‌ دبستان هدی با ظرفیت ورودی 140 تن در نوبت صبح و همین میزان در نوبت عصر، دبستان ‌های هدی با ظرفیت ورودی 250 تن در پایه ‌های مختلف، دبیرستان ‌های هدی با ظرفیت ورودی 200 تن در پایه ‌های مختلف و دبیرستان معارف اسلامی با ظرفیت ورودی 120 تن در پایه‌ دهم پذیرش دارند.
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی دخترانه هدی وابسته به جامعه الزهرا(س) بیان داشت: تدریس به روش های هوشمند و با ارائه امکانات مختلف آموزشی برای دانش آموزان صورت می گیرد.
وی گفت: در این مجتمع آموزش های تخصصی قرآن، زبان عربی، انگلیسی، فرانسوی و هم تربیت مربی برای سنین مختلف انجام می شود.
کبیری ادامه داد: این مکان آموزشی، تعلیم و تربیت دانش آموزان را از سنین کودکی به صورت تخصصی در حوزه های مختلف اعتقادی، اخلاقی، علمی و پژوهشی انجام می دهد.
وی گفت: این مکان آموزشی به دنبال آگاه سازی دانش آموزان با مباحث ولایت فقیه، دشمن شناسی و اهتمام به وضعیت مستضعفان جهان است.
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی دخترانه هدی وابسته به جامعه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: حضور در مباحث اعتقادی، قرآنی و تفسیری و آموزش مباحث اخلاقی از جمله مسئولیت پذیری، کرامت نفس، وقت شناسی، نشاط و پویایی در این مجتمع مورد اهتمام قرار می گیرد.
وی با بیان این که مجموعه آموزشی و پژوهشی هدی با 6 مدرسه فعالیت می کند گفت: این مجموعه از سال 1368 با هدف تربیت بانوان آینده ساز در چارچوب اخلاق اسلامی و نهادینه ‌سازی فرهنگ ناب و انسان ‌ساز محمدی(ص) آموزش ها را شروع کرد و امروز در صورت گسترده ای فعالیت می کند.
وی ابراز داشت: در حال حاضر مجتمع هدی، با جامعه مخاطب بیش از 2 هزار تن دانش‌آموز، قرآن ‌آموز و زبان ‌آموز در قم و برخی از شهرستان ها با مدیریت مستقل و حضور کارشناسان قرآنی، آموزشی، پرورشی، فناوری فعالیت می کند.
جامعه الزهرا(س) با بیش از ربع قرن سابقه، از مهم ترین مراکز تحصیل علوم دینی ویژه بانوان در داخل و خارج از کشور به شمار می آید. برنامه های آموزشی و پژوهشی این مرکز در دوره ها و مقاطع تحصیلی مختلف، به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می شود.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.