به گزارش ایرنا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، وی روز شنبه در دیدار سفیر ایران درگینه افزود: فرصتی را که برای شما در معرّفی معارف اسلامی و هدایت های نورانی اهل بیت (ع) پیش آمده است قدر بدانید، و خدا را از جهت این توفیق شاکر باشید، بنده برای شما عزیزان، مسألت توفیقات بیشتر دارم.
وی با ابراز مسرّت از فعالیت‌های سفیر ایران در گینه و همکارانش بویژه کنفرانس بزرگ «وحدت اسلامی با محوریت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)» درکشور گینه کوناکری وساحل عاج افزود: حضور
همیشگی ما در عرصه‌های بین المللی، کنفرانس‌ها، ملاقات با اندیشمندان جهان اسلام و در مجامع علمی جهان، موجب می شود که اسلام، قرآن و هدایت های نجات بخش پیامبر و اهل بیت (ع)به طور صحیح معرفی شود.
آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: وزارت امور خارجه باید به این نکته توجه داشته باشد که در همه نقاط دنیا، باید حضور داشته باشیم، و در این امر کوتاهی نکنیم.
وی در قسمت دیگری از این دیدار، با اشاره به فعالیت‌های سفارت ایران در کشور گینه، گفت: اقداماتی که در آنجا انجام داده‌اید، همه‌اش جهاد است. همین اقبال مردم، نشان از این دارد که مردم دنیا تشنه معارف اسلام عزیز و تعالیم نویدبخش اهل بیت (ع)و این، وظیفه شما را سنگین‌تر می‌کند.
در ابتدای این دیدار سفیر ایران در آن منطقه و نیز حجت الإسلام والمسلمین وزیری، گزارشی از کنفرانس بزرگ «وحدت اسلامی با محوریت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)» در کشور گینه کوناکری و ساحل عاج، ارائه داد و از پیام آیت الله صافی که مورد استقبال علما و دانشمندان این کنفرانس قرار گرفته بود تشکر و قدردانی کردند.
7406/ 6133/ تنظیم کننده: عباس منجمی * انتشار دهنده: جعفرمسلمی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.