به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در دیدار با یک سرمایه گذار داخلی بخش معادن که در استانداری برگزار شد افزود: استان قزوین از ظرفیت های معدنی و اکتشافی قابل توجهی برخوردار است که می توان با فعال ساختن آنها برای ایجاد اشتغال و توسعه صنایع پایین دست اقدام کرد.
وی افزود: امیدواریم با همراهی بخش بخصوصی و دولتی برای رفع مشکلات معادن استان اقدام کرده و بتوانیم گام های بلندی را برای توسعه بهره برداری از معادن در استان برداریم.

***ظرفیت های معدنی استان قزوین فعال شوند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این جلسه گفت: حضور و فعالیت شرکت های بخش خصوصی را در بخش معادن استان مغتنم دانسته و امیدواریم شاهد توسعه تعاملات میان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی باشیم.
علی پرزحمت ادامه داد: استان قزوین ظرفیت های معدنی و اکتشافی بسیار قابل توجهی دارد و امیدواریم با استفاده از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی برای فرآوری معادن استان اقدام شود.
سرمایه گذار بخش خصوصی نیز در این دیدار ضمن ارائه خلاصه ای از فعالیت های شرکت خود در استانهای مختلف از جمله قزوین گفت: امیدواریم با تعامل ایجاد شده از طرف استان و مرتفع شدن مشکلات موجود کمک شایانی در جهت ایجاد اشتغال پایدار صورت پذیرد.
علی یزدانی افزود:برای بهره برداری از ظرفیت های معدنی و صنعتی در استان های مختلف اقدام کرده ایم و امیدواریم در قزوین نیز بتوانیم با رفع مشکلات موجود گام های بلندی را برای فعالسازی ظرفیت های معدنی و ایجاد اشتغال برداریم.
حدود 180 مجوز بهره برداری و اکتشاف معادن در قزوین صادر شده و 55 معدن فعال در استان وجود دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.