به گزارش ایرنا، عباس علایی مقدم روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان قزوین افزود: هاکی از رشته هایی است که باید در جامعه خوب معرفی شود تا ورزشکاران آن در آینده نه چندان دور به رقابت های کشوری و بین المللی اعزام شوند.
این مسئول وزرشی با بیان اینکه این رشته برای موفقیت در سطوح مختلف نیازمند برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت در استان است، ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی های به عمل آمده شاهد ارایه عملکرد موفق مسئولان هاکی استان در مجمع سالانه آینده باشیم.
علایی مقدم در ادامه با اشاره به راه اندازی ستاد بازی های آسیایی استان از سال 94، تاکید کرد: ماحصل این برنامه ریزی اعزام 12 ورزشکار و مربی به بازی های 2018 آسیایی جاکارتا و هشت ورزشکار پاراآسیایی از این استان بود.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین تاکید کرد: اعزام این تعداد ورزشکار و مربی به بازی های آسیایی بیانگر وجود ظرفیت های فراوان رشته های مختلف ورزشی استان بوده که در صورت تلاش بیشتر به طور قطع شاهد موفقیت های بیش از این نیز خواهیم بود.
این مسئول ورزشی در پایان اضافه کرد: قزوین نیز همانند همسایه خود یعنی زنجان می تواند با بهره جستن از ظرفیت های خود جایگاه مطلوبی را در سطح کشور کسب کند.
مجمع انتخابی هیات هاکی استان قزوین روز چهارشنبه با حضور حمیدرضا بخارایی دبیر فدراسیون، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار و امیر رجبی با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال به ریاست این رشته در استان منصوب شد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.